News - Utilizzu di lama di sega di diamante
centru d'infurmazione

L'usu di a lama di sega di diamante

Lame di sega di diamante sò largamente usate in a nostra vita, per via di l'alta durezza di u diamante, cusì a capacità di taglio di u diamante hè assai forte, paragunatu à i lame di sega di carburu ordinariu, u tempu di taglio di a lama di diamante è u voluminu di taglio, in generale, a vita di serviziu hè più di 20 volte quella di lame di sega ordinaria.

Allora cumu duvemu ghjudicà a qualità di a lama di diamante?

Prima, osservate se a saldatura è u sustrato sò saldati stretti

Saldatura è matrice prima chì ci sarà una saldatura dopu a saldatura di rame, se u fondu di a superficia di l'arcu di a testa di cutter è a basa cumplettamente fusa, ùn ci sarà micca gap, ci hè una lacuna chì indica chì a lama di sega di diamante nantu à a testa di u cuteddu è u corpu di basa ùn hè micca cumpletamente fusa, principalmente perchè u fondu di a superficia di l'arcu di u cutter head ùn hè micca uniforme durante a lucidatura.

Siconda, misurà u pesu di a lama di serra

A più pesante è più grossa a lama di diamante, u megliu, perchè se a lama hè pesante, più grande hè a forza d'inerzia quandu si taglia, è più liscia u tagliu. In generale, a lama di diamante di 350 mm deve esse circa 2 kg, è a lama di sega di diamante di 400 mm deve esse circa 3 kg.

Terzu, fighjate lateralmente per vede se a testa di u cuteddu nantu à a lama di diamante hè in a stessa linea retta

Se a testa di u cuteddu ùn hè micca nantu à a listessa linea dritta, significa chì a dimensione di a testa di u cuteddu hè irregulare, pò esse larghezza è strettezza, chì portanu à un tagliu inestabile quandu si taglia a petra, affettendu a qualità di a lama di serra.

Quartu, verificate a durezza di u sustrato

A più alta hè a durezza di a matrice, u menu prubabile di deformazione, cusì sia in u mumentu di a saldatura o di u taglio, sia a durezza di a matrice hè à u standard, affetta direttamente a qualità di a lama di sega, a saldatura à alta temperatura ùn hè micca deformata, senza deformazione in cundizioni di forza maggiore, hè un bonu sustrato, dopu a trasfurmazione in una sega, hè una bona lama.


Tempu di pubblicazione: 10-10-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.
//